sobota, 11 sierpnia 2012

MOJE CANDY CANDY CANDY - ZAPRASZAM !

MOJE CANDY CANDY CANDY - ZAPRASZAM !

Witajcie ! To juz setny post :) 
Postanowilam, ze to wlasnie w tym poscie zamieszcze nowe Candy dla Was :)


Zasady tak jak zwykle.
- Umiescic banerek u siebie na blogu
- Zostawic komentarz pod postem
- Bedzie mi milo powitac nowych obserwatorow ale nie jest to obowiazkiem
- Bedzie mi bardzo milo gdy polubisz moja stronke na Facebooku dotyczaca malowania twarzy dzieciakow
( dla obserwatorow i osob, ktore polubia mojego facebooka wylosuje nagrode niespodzianke)

Zabawa trwa do 11.09. Zwyciezca zostanie ogloszony w ciagu 3 dni.

Wiecej zdjec przydasiow :) ktore sa do wygrania. Miedzy innymi serwetki, papiery, kwiatki, puzzle gabkowe, klamerki, krysztalki, koraliki, wstazeczki, guziki.












Zapraszam wszystkich do zabawy ! :) Milego dnia.

120 komentarzy:

  1. Gratuluję i kolejnych setek życzę:)Jej same cuda do wygrania, wreszcie mogłabym spróbować czegoś innego niż biżuteria:) oczywiście się zapisuję i zapraszam na Candy do mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bannerek wisi
    Obserwuję z przyjemnością
    Lubię facebookowo jako Paulina K.
    Zgłaszam się do zabawy - Może udałoby mi się wreszcie zrobić jakąś poważniejszą karteczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Staję w kolejce :) (obserwuję od dawna :))

    Pozdrawiam,
    filc-soutache.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj setka ci wybiła no to gratulacje:)))) Hihihihi.........Muszę stanąć w kolejce po te 200setkę słodkich przydasi .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Ustawiam się w kolejce i pędzę wstawić banerek w poście :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się takich cudeniek nie odpuszczę;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe candy, dołączam do kolejki i zapraszam również do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje Gratulacje! Wspaniałe candy oczywiście, że biegnę do kolejki. Będę czekać z niecierpliwościa na losowanie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, 200 przydasi :) Candy na bogato :)
    Chętnie się zapisuję - info w pasku bocznym.
    Zapraszam również na moje candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam sie w kolejce i czekam.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zaszalalas tyle pieknych rzeczy rozdajesz, chetnie sie zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Ale ogrom słodyczy :) Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :). Dołączyłam także do grona obserwatorów i polubiłam na facebooku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak tu się nie skusić na taką ogromną liczbę cukierkasów! Oczywiście z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie, będę tu systematycznie zaglądać i nawet na face'a zajrzałam! Pozdrawiam! i zapraszam do siebie: www.kartkownia.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja wezmę chętnie udział w zabawie :)

    http://weavingcraft.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    Ivo

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma bata na takie cukierasy muszę się zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozgoszczę się w kolejce i reklamuję tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję setki, ja jeszcze trochę :) Oczywiście, że się zapisuję, bo przydasie to coś, co uwielbiam i mam na nie wieeeeelką ochotę. Obserwuję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Staję w kolejce i gratuluje setnego wpisu!

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się :) dołączam do obserwatorów i zamieszczam banerek w zakładce z konkursami http://oliwkowepasje.blogspot.com/p/konkursy-wyzwania-i-zabawy.html
    zapraszam na candy do mnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. grzecznie ustawiam sie w kolejce !!
    tes30.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję już dawno więc w kolejkę się ustawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie zawalczę o takie nagrody :) pozdrawiam i zapraszam na candy do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne przydasie:-) Piękne kolory guzików, piękne koraliki :-) Zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ustawiam się w kolejce. Na facies też się udzieliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. TAKIE CUKIERASY NIE MOŻNA OMINĄĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj,
    -200 przydasi i setny post??!!!! IMPONUJACE!
    Gratuluja i przesyłam zyczenia wielu dalszych twórczych pomysłów.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydasiowe szaleństwo! Więc i ja się zgłaszam do zabawy :)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Po takie śliczności zgłaszam się i ja ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojej jakże słodko :)
    Zgłaszam się do zabawy :)
    Oczywiście lubię to i jestem obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Superaśne candy. Polubiłam na fb jako Iwona P.M.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się oczywiście i zapraszam także do mnie czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się
    Lubię na fb Weronika C
    obserwuję jako werka_uk2000
    dodałam banner o-mnie-i-o-niczym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja również się dopisuję:)
    W obserwowanych też się dopisuję.
    Zapraszam i do siebie.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. I jaa i jaa się ustawiam w kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ustawiam się w kolejce do zabawy :)
    obserwuje , banerek na blogu obecny i polubiłam na fb jako Angelika R.

    OdpowiedzUsuń
  37. Raj dla miłośników papierowego DIY. Staję w kolejeczce.
    Stronę lubię jako Anna Kaczmar, bloga obserwuję jako Ana, a baner mam u siebie na blogu, gdzie serdecznie zapraszam: http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ =)

    OdpowiedzUsuń
  38. O super !! Niestety nie mam bloga. To mój e-mail wercia111@poczta.onet.eu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. cuda do przygarnięcia to i ja ustawie się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękności :) zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  41. Mmm...
    zgłaszam się

    obserwator;Ania xD
    pasek boczny: styleeworld.blogspot.com
    mail: ani1595@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja też się zgłaszam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Ustawiam sie w kolejce zapraszam na zakatekniezyklychpomyslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Polubiłam też facebooka zapraszam do mnie https://www.facebook.com/BukietKusudama?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo... ale słodkości!! Staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się !!!:)
    na fb polubiłam -Emilia Górska
    banerek na blogu :))
    pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajne słodkości:) Oczywiście się przyłączam. Na fb również polubiłem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Banerek jest :)
    W kolejeczce stanę ;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  49. A może by tak spróbowac szczęścia po raz drugi? :))) bardzo kuszące słodkości :)) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Polubiłam na fb. Banerek wstawiony na stronkę!

    OdpowiedzUsuń
  51. Dopisuję się do listy, śliczne przydasie. Pozdrawiam

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczne przydasie, dołączam do listy, pozdrawiam

    http://steefaciszyszarejmychy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. http://nutinkowewypieki.blogspot.com/ Banerek jest i ustawiam się w kolejce .

    OdpowiedzUsuń
  54. Ooo, jakie bogate candy! Gratulacje z okazji 100 wpisu :) Też się zgłaszam - polubione na FB i banerek na blogu http://arteglazejowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Wspaniale CANDY! Zgłoszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  56. wspaniałe :)
    zapisuję się.
    i dodałam do obserwatorów ! ; p

    OdpowiedzUsuń
  57. zgłaszam się
    jestem obserwatorem
    banerek dodany
    kolczyki-julki.blogspot.com
    julkagolen@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się do candy,jestem obserwatorem ,bo bardzo zaciekawił mnie twój blog i będę tu często zaglądać.Banerek też już dodałam na swój blog.Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetne candy! Zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Mmmm, super! Może będzie dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
  61. zgøaszam sie! ;)
    Obserwuje Cie ;D
    dentoj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. o jakie cudeńka!! biorę udział
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Smerfnie się zapisuję :)

    I z całego serducha gratuluję 100 postów :) i życzę jeszcze więcej kolejnych setek :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Śliczne rzeczy. Staję grzecznie w ogonku.
    :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  65. ja rowniez sie zapisuje do cukierasowego ogonka ;D juz cie obserwuje i wyslalam zaproszenie na fb :D moj blogas http://fioridifantasia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  66. Apetyczne cukieraski :) z checia postoję :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy, wspaniałe rzeczy przygotowałaś w prezencie.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  68. Zgłaszam się :) banner już wstawiony ! :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się :))
    Lubię na fb jako: Iza Z.
    obserwuję jako: CherryLandrynka

    OdpowiedzUsuń
  70. chętnie się zapiszę :)
    pozdrawiam serdecznie ;)
    http://tajemnicza18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Smakowite łakocie rozdajesz. Ja też się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Chętnie wezme udział w zabawie .
    Baner wstawiony i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  73. zgłaszam się i dalej życzę takich świetnych wyników :-))
    Banerek wstawiony

    OdpowiedzUsuń
  74. na facebooku lubię cię jako karolina p.

    OdpowiedzUsuń
  75. Życzę wielu kolejnych setek postów,serdecznie pozdrawiam i zostawiam zgłoszenie.

    http://margotka-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Wszystkie warunki spełnione :)

    http://margotka-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. nie ma co, dla takich cudnosci trzeba sie zapisac!!!
    pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Zgłaszam się :D Banerek już jest na kredka-zgredka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Ustawiam się w kolejce do losowania. Banerek umieściłam w zakładce bloga. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Pięknie tu u Ciebie, dlatego zostaję na dłużej, ustawiam się w kolejce i zapraszam też do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Drugiej setki i wielu następnych życzę.
    Po przydasie to ja z chęcią się zapisuję;-)
    kliknęłam na fb, cudne są pomalowane przez ciebie twarzyczki.

    OdpowiedzUsuń
  82. Hej, świetne candy. Udostępniłam baner na swoim blogu w pasku bocznym : www.goga91.blogspot.com - dołączam również do obserwatorów oraz do fanów na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  83. "100 postów to za maaało, 100 postów to za maaało- 200 by się tutaj zdało..." Gratuluję i życzę Powodzenia! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  84. Przepiękna rocznica i przepiękne candy, gorąco pozdrawiam :)
    http://starakroliczyca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. piękne candy ,moje gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  86. Jakie słodkości, tez się zapisuję, obserwuję i polubuję:)
    Gratuluje liczby postów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  87. I ja się piszę na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  88. super cukierki, fajnie było by wygrać...
    a przy okazji zapraszam na candy do mnie..

    OdpowiedzUsuń
  89. zgłaszam sie po te cudowności;]
    Banerek u mnie na blogu;]
    Obserwuję jako Miki88

    OdpowiedzUsuń
  90. nie mam pojęcia jak to się stało, że dopiero dzisiaj te cudowności moje oczka ujrzały! nie wiem, ale już już staję w tę dłuuuugą kolejkę :) ślicznych masz modeli i modelki przy tym malowaniu twarzy, zresztą Twoje dzieła też są super :) także obserwuję i lubię na fejsie jako Sara Burchert ;) banerek wisi już na blogu a ja czeeekam :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Obserwuję i polubie fanpage :D

    http://handmadepati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Z przyjemnością się ustawiam, chociaż fb nie posiadam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  93. gratuluje setnego wpisu!
    ależ słodkośći!

    blog.scrap-art.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Gratuluję :). Życzę kolejnych setek postów :)
    Ustawiam się w kolejce, info tutaj: http://przy-kominku.blog.onet.pl/Komplet,2,ID493167608,n

    OdpowiedzUsuń
  95. Wow! Ile różności! Scrapoowaniem się nie co prawda nie zajmuję "na poważnie", ale chyba znalazłabym zastosowanie dla tego, co widzę na zdjęciu. :) Pozdrawiam! Renia

    OdpowiedzUsuń
  96. Gratuluje setnego postu:) Z wielką przyjemnością ustawiam się po przydasiowe różności:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Gratulacje :)
    Chętnie dołączam do obserwatorów i staję w kolejce po tę masę dobroci :)
    Banerek jest tutaj: chatazodzysku.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Gratuluję setki i życzę wielu kolejnych. Przyłączam się do zabawy. Zapraszam do mnie http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Oj ależ fajności. Staję w kolejce :))) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  100. jeszcze ja staję w takiej długiej kolejce a co może to mi się poszczęści pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  101. To i ja sie dopisuje: www.hobbymama.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. Witam,
    trafiłam tutaj przez przypadek,ale na pewno zostanę na dłużej :)
    Tym samym dołączam do obserwatorów i dopisuję się do candy.... może po raz 1-szy los się do mnie uśmiechnie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. Obserwuję?? oczywiście! Jako mixoflifetestuje
    Mój mail: mixoflifeblog@gmail.com
    Baner? TAK: http://mixoflifetestuje.blogspot.com/
    Na fb lubię jako: Monika B. (fanka nr 73)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Lubię, obserwuję, bannerek linkuję: http://domowakuchnia.blox.pl/html

    Z chęcią się zapisuję, bo właśnie w tym tygodniu mój Synek zaczął przedszkole i jego panie po rękach całują za takie cuda, bo głowy mają pełne pomysłów a przedszkole ma puste kieszenie więc liczę, że po przez szczęśliwy los w candy napełnię im je tymi przydasiami!!!

    Ma_niusia

    OdpowiedzUsuń
  105. Witaj:) ustawiam się w kolejce po przydasiowe cudeńka..

    OdpowiedzUsuń
  106. Ustawiam sie i ja :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. rzutem na tasmę zgłąszam się!

    OdpowiedzUsuń
  108. I ja grzecznie stanę w kolejce.Super candy! Naprawdę te kolorowe przydasie by mi się bardzo przydały :-)
    http://milionioliwka.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń

  109. - Umiescic banerek u siebie na blogu
    ok - http://my-stardoll-zyrafa.blogspot.com/
    - Zostawic komentarz pod postem
    :}
    - Bedzie mi milo powitac nowych obserwatorow ale nie jest to obowiazkiem
    obserwuje
    - Bedzie mi bardzo milo gdy polubisz moja stronke na Facebooku dotyczaca malowania twarzy dzieciakow
    http://www.facebook.com/pages/Cork-Face-Painting/395759703819811
    ( dla obserwatorow i osob, ktore polubia mojego facebooka wylosuje nagrode niespodzianke)
    lubie to :} konto klemcia d....
    zg sie

    OdpowiedzUsuń
  110. Życzę dalszych przyjemności w blogowaniu i rozwoju umiejętności z okazji 100-etki ;)

    OdpowiedzUsuń
  111. Zapisuje sie i ja bo nagroda poprostu super ;)
    Moj blog: zapiskitakowe@blogspot.ie - info o candy w zakladce 'Candy'
    Obserwuje twoj blog i lubie stronke na fb jako Katarzyna Grajkowska

    A teraz ide sie modlic do sw. Judy (patron od rzeczy niemozliwych) zebym wygrala :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  112. Ja również ustawiam się w kolejce, choć na szarym końcu, to mam nadzieję, że tym razem mi się poszczęści;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  113. Obserwuję i polubiłam na FB :)
    Bardzo chętnie zapisuję się, bo candy niesamowicie smakowite :)

    OdpowiedzUsuń
  114. chętnie się zgłoszę na to kolorowe candy:)

    OdpowiedzUsuń
  115. RÓwnież ustawiam się w kolejce.
    Mam nadzieje,że zdążyłam...:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  116. Are you looking for free Facebook Followers and Likes?
    Did you know that you can get these ON AUTO-PILOT AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?

    OdpowiedzUsuń