wtorek, 22 maja 2012

Dluuuga przerwa ale juz jestem

Witajcie. Na poczatku kilka slow wyjasniajacych moja nieobecnosc na blogu. Otoz bylam na urlopie :) pojechalam do rodzinki do Polski, do cudownego Wroclawia. Wakacje byly wspaniale, spedzilam mnostwo czasu z bliskimi oraz przyjaciolmi. Pogoda dopisala, az zal bylo wracac ;(
Pokaze Wam kilka zaleglych projektow, ktore powstawaly w miedzyczasie :)
Kartki dla mojej chrzesnicy Natalki z okazji jej Pierwszej Komunii Swietej.

Ta karteczka byla od dziadkow, wykonana przeze mnie: 





Karteczka ode mnie :)






A tak wygladala fryzura mojej chrzesnicy, zywe margaretki :) a na drugim planie moje malenstwo haha



9 komentarzy:

  1. Twoje maleństwo nieźle się wkomponowało w to zdjęcie, i ta minka jest boska hehehe, prześliczne te kartki, pamiątki....

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrz drugiego planu : fryzura również piekna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo pomyślałam: mistrz drugiego planu :)

      Usuń
  3. Bardzo udane karteczki :)Fryzura i wianek ze stokrotek przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Twojej karteczce wszystkie literki są równo przyklejone - podziwiam, domyślam się, że to nie takie proste:)
    Podoba mi się, jak wykorzystałaś serwetkę w pierwszej kartce, mam taką w domu, patrzymy na siebie i nie wiemy co ze sobą zrobić ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę urlopu :) Karteczki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne te kartki aż nie mogę się zdecydować, która bardziej mi się podoba:)Obie są delikatne i gustowne, idealne na tą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za odwiedziny ;)
    ...na takie uroczystości jak Pierwsza Komunia Święta
    najlepiej coś skombinować własnoręcznego..
    eleganckie kartki ;)

    OdpowiedzUsuń