środa, 23 maja 2012

CANDY W KROPECZKI

Dziewczyny tak jak obiecalam robie dla Was drugie Candy. Jest ono pozniej niz planowalam, ale najwazniejsze, ze juz jest. Tym razem do wygrania satynowy komplecik bransoletka i opaska na glowe, w calosci wykonane przeze mnie. Duza popularnoscia cieszyl sie rozowy komplecik w kropeczki - kolczyki i bransoletka, wiec postanowilam, ze takowy zestaw podaruje Wam, tyle ze w wersji czarnej i nieco odmienny. Mam nadzieje, ze przypadnie Wam do gustu.

BANEREK


Kilka dodatkowych zdjec.



Zasady tak jak poprzednio:
1) Usmiescic podlinkowany banrek u siebie na blogu.
2) Napisac pod tym postem informacje o checi wziecia udzialu

Dodatkowo:
Bedzie mi milo jesli zostaniesz moim obserwatorem, ale nie jest to obowiazkowe.

Trzymam dziewczyny za Was wszystkie kciuki.
No to udanej zabawy.

62 komentarze:

  1. Ustawiam się więc w kolejce jako pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności:) Oczywiście grzecznie ustawiam się po nie w kolejkę i zaciskam kciuki by mi szczęście dopisało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:) Chętnie skorzystam i stanę w kolejeczce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chętnie się zapiszę na te słodkości

    OdpowiedzUsuń
  5. super komplecik dlatego też nie odmówię zabawy:)
    http://agabizu.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw, bardzo chętnie stanę w kolejce. Może dopisze mi szczęście.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Obok kropeczek to ja nie przejdę obojętnie. Zapisuję się. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie że się zapisuję, zgłaszam swoją chęć, staję w kolejce. Przepiękne te twoje dzieła

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również staję w kolejce po te cudeńka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kropeczki.... staję obowiązkowo w kolejce :)
    Fajnie tu u Ciebie więc zostaję na dłużej....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście z chęcią się zapisuję:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ! :D
    baner: http://galaxy-magics.blogspot.com/
    Obserwuję jako: galaxymagic
    post: http://galaxy-magics.blogspot.com/2012/05/candy-na-artistycrafity.html

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczny komplecik z checia sie zapisuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :) obserwuję i banerek wstawiłam :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. z wielką chęcią dołącze do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny komplecik
    z chęcia się przyłączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. staję w kolejce po te piękności

    OdpowiedzUsuń
  18. piekny elegancki zestaw :) z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością zapisuję się na te cuda, kilka dni temu mój mężczyzna złamał mi moja opaskę wię ta byłaby jak znalazł ;)
    pozdrawiam gorąco :))))

    OdpowiedzUsuń
  20. mam słabość do kropek...(o własnie 3 tu zostawiłam). Bardzo ładniutki i elegancki jest Twój komplecik, więc jak tu nie zagrać!? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za zaproszenie :D i chętnie dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak rzadko mam czas na zaglądanie do twórczych dusz, że prawie przeoczyłam twoje cukierasy, ale juz info u mnie! pozdrawiam i za miluchne słowa dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuję za zaproszenie... przepięknie wykonane... ja bardzo lubię dokładność, a to widać w Twoich cudeńkach. Niestety nie noszę ani opasek, ani bransoletek... to kompletnie nie mój styl... może innym razem..na coś pięknego się załapię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny zestawik....na pewno kogoś ucieszy..może to będę ja?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się w kolejce, nie mogę przegapić tych kropek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obowiązkowo się wpisuje, bo wyobraź sobie, że dzisiaj w całym bieganiu i zalataniu połamałam jedną z moich ulubionych opasek, taką czerwoniutką, z kokardą... Nie chciała się w te rude kudły wbić i o... xD Żartuję oczywiście, wszystko przez ten pośpiech, musiała już wcześniej być nadłamana, bo to niemożliwością, żebym ja tyle siły w rękach miała xD Benerek już jest na blogu! Serdecznie dziękuję za zaproszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Вітанні з Беларусі! Я - Наталля, http://belarusaczka.blogspot.com/

    З радасцю далучаюся да ўделу ў розыгрышы ))) У Вас вельмі прыгожыя працы )))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :) Obserwuję i baner wrzucam: http://na-wymiane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo stylowy komplet. Dopisuję się i ja!
    Pozdrawiam :-)
    http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam groszki w biżuterii :D zapisuje się z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. zapraszam również na swoje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym i ja ten śliczny komplet, zapisuję się z przyjemnością. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście ustawiam się po słodkości :)
    Dziękuję za wizytę na moim blogu;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny komplet. Mnie się już znudziły moje opaski, więc czemu by nie zapolować na nową? Taką, której nie znajdę w żadnym sklepie:D Oczywiście zgłaszam się...

    OdpowiedzUsuń
  36. Również ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  37. Z miłą chęcią również się zapisuję. Śliczny komplet.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. woooow!
    ...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  39. Ustawiam się w kolejce, może tym razem dopisze mi szczęście :P
    Banerek umieszczony na http://roznosci-vivien.blogspot.com/ w pasku bocznym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. przecudny komplecik!
    zgłaszam się:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z chęcią biorę udział
    Obserwuję jako guzikzpetelka7
    Informacja o candy tutaj http://szyje-wiec-jestem.blogspot.com/2012/06/candy-u-maremis-small-art.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Również dołączam się do zabawy.
    czarna-kocurka.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham wszystkie kropeczki więc ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Komplecik prześliczny! Czy bez-blogowi też mogą? :) jeśli tak to ja bardzo bardzo poproszę :) agnesew @ gmail . com

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się :) baner na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się jeszcze tak prawie na sam koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  47. chcę i ja:) cudny komplecik. pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  48. Super komplecik, chętnie go przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  49. Również mi się podoba ;) Staję po komplet w kolejce.
    Boniek.
    http://boniffacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne! Liczę na wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. W ostatniej chwili zapisuję się ! Kropeczki, śliczości :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kropeczki uwielbiam, cudowne wykonanie, ustawiam sie i pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudny jest :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. komplecik cudny - ustawiam się i ja :-)
    info na moim blogu kwiatynatury .blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Staję w kolejce z wielką chęcią!

    Pozdrawiam
    Apaszka
    kraina-apaszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczne!
    niestety nie mam bloga by wziąć udział :-))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. Kropeczki piękne,zapisuje się.Pozdrawiam mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń